Η ράβδος τοίχου 120cm, σχεδιασμένη ειδικά για τα Υφαντά Ταπισερί Τοίχου Signare, έχει διάμετρο που είναι ικανή να υποστηρίξει βαρύτερα υφάσματα και αντέχει έως και 9,9 κιλά. Τα διακοσμητικά σε κάθε άκρο προσφέρουν μια οπτικά ισχυρή και κομψή εμφάνιση.
1 σε απόθεμα
Αυτό το όμορφο μοτίβο αναπαράγει ένα διάσημο Ιαπωνικό πίνακα, «Το μεγάλο κύμα έξω από την Καναγκάβα» του Κατσουσίκα Χοκουσάι (επίσης γνωστό ως το Μεγάλο Κύμα) που δημιουργήθηκε το 1831. Ο πίνακας είναι ένα από τα πιο εμβληματικά παραδείγματα του παραδοσιακού ιαπωνικού είδους τέχνης Ukiyo-e (ουκίγιο-ε) , ένα είδος ξυλογραφίας και ζωγραφικής. Απεικονίζει τρεις βάρκες σε τρικυμία που έρχονται αντιμέτωπες με ένα τεράστιο κύμα, ενώ στο βάθος φαίνεται το βουνό Φούτζι, το ψηλότερο βουνό της Ιαπωνίας.
2 σε απόθεμα
Με άδεια χρήσης από τη National Gallery στο Λονδίνο, Η Λίμνη με τα Νούφαρα του Claude Monet στην έκδοση 'print canvas' είναι γεμάτη χρώμα και ζωντάνια. Τα πράσινα φύλλα των νούφαρων ακουμπούν πάνω από το νερό και είναι διάσπαρτα σε όλη τη λίμνη. Πολλά από τα νούφαρα ανθίζουν και τα μεγάλα λουλούδια ξεπροβάλουν έξω από το νερό. Είναι κυρίως λευκά, αλλά ο Monet προσθέτει κάποιες νότες άλλων χρωμάτων, όπως μπλε, ροζ, κόκκινο και κίτρινο, για να απεικονίσει τα λουλούδια. Οι ροζ και κόκκινοι τόνοι είναι πιο εμφανείς στα νούφαρα στο πίσω μέρος. Το φύλλωμα περιβάλλει τη λίμνη. Μια μπλε ξύλινη πεζογέφυρα ιαπωνικού στιλ διασχίζει τη λίμνη. Στο βάθος, μια πυκνή συλλογή από δέντρα σκεπάζει τον ουρανό. Στα αριστερά, μπορείτε να δείτε τα κρεμαστά φύλλα των ιτιών. Μπορείτε να δείτε την αντανάκλαση των νούφαρων, των φυτών και των δέντρων στη λίμνη, και σε διαφορετικά σημεία, μπορείτε επίσης να δείτε τη διαφάνεια του νερού στη λίμνη. Ο Monet πρέπει να είχε αρκετούς ανθρώπους που διατηρούσαν τη λίμνη πολύ καθαρή για να μπορεί να βλέπει όλες αυτές τις αντανακλάσεις στο νερό. Το έργο δημιουργήθηκε το 1899.
2 σε απόθεμα
Η ταπισερί τοίχου The Tree of Life, γνωστή και ως L'Arbre de Vie, Stoclet Frieze στα γαλλικά, ζωγραφίστηκε το 1909 από τον Art Nouveau καλλιτέχνη Gustav Klimt. Το σχέδιο ήταν αρχικά μια μελέτη για μια σειρά ψηφιδωτών, που παραγγέλθηκαν για το Palais Stoclet στις Βρυξέλλες. Φτιαγμένο σε πλούσια, ζεστά χρώματα, αυτό το κομμάτι παρουσιάζει το παραδοσιακό Δέντρο της Ζωής που φέρει καρπούς και πουλιά, εκφράζοντας την πολυπλοκότητα της ζωής, σε ένα ρευστό, σπειροειδή νουβό στυλ. Ο πίνακας στεγάζεται στο Μουσείο Εφαρμοσμένων Τεχνών στη Βιέννη της Αυστρίας.
1 σε απόθεμα
Αναβίωσε τη δύναμη και τη δόξα του Μεσαίωνα με μια εντυπωσιακή υφαντή απεικόνιση ενός από τα πιο εμβληματικά ιστορικά γεγονότα της Ευρώπης. Εμπνευσμένη από την αυθεντική Ταπισερί της Μπαγιέ, εξιστορεί την πορεία του Γουλιέλμου του Κατακτητή, τη νορμανδική κατάκτηση της Αγγλίας και την ιστορική Μάχη του Χέιστινγκς το 1066. Κάθε λεπτομέρεια έχει αποδοθεί με υψηλή ακρίβεια, τιμώντας την αισθητική και τη σημασία του αυθεντικού έργου.
1 σε απόθεμα
Η ταπισερί τοίχου The Tree of Life, γνωστή και ως L'Arbre de Vie, Stoclet Frieze στα γαλλικά, ζωγραφίστηκε το 1909 από τον Art Nouveau καλλιτέχνη Gustav Klimt. Το σχέδιο ήταν αρχικά μια μελέτη για μια σειρά ψηφιδωτών, που παραγγέλθηκαν για το Palais Stoclet στις Βρυξέλλες. Φτιαγμένο σε πλούσια, ζεστά χρώματα, αυτό το κομμάτι παρουσιάζει το παραδοσιακό Δέντρο της Ζωής που φέρει καρπούς και πουλιά, εκφράζοντας την πολυπλοκότητα της ζωής, σε ένα ρευστό, σπειροειδή νουβό στυλ. Ο πίνακας στεγάζεται στο Μουσείο Εφαρμοσμένων Τεχνών στη Βιέννη της Αυστρίας.
2 σε απόθεμα
Με άδεια χρήσης από τη National Gallery στο Λονδίνο, Η Λίμνη με τα Νούφαρα του Claude Monet στην έκδοση 'print canvas' είναι γεμάτη χρώμα και ζωντάνια. Τα πράσινα φύλλα των νούφαρων ακουμπούν πάνω από το νερό και είναι διάσπαρτα σε όλη τη λίμνη. Πολλά από τα νούφαρα ανθίζουν και τα μεγάλα λουλούδια ξεπροβάλουν έξω από το νερό. Είναι κυρίως λευκά, αλλά ο Monet προσθέτει κάποιες νότες άλλων χρωμάτων, όπως μπλε, ροζ, κόκκινο και κίτρινο, για να απεικονίσει τα λουλούδια. Οι ροζ και κόκκινοι τόνοι είναι πιο εμφανείς στα νούφαρα στο πίσω μέρος. Το φύλλωμα περιβάλλει τη λίμνη. Μια μπλε ξύλινη πεζογέφυρα ιαπωνικού στιλ διασχίζει τη λίμνη. Στο βάθος, μια πυκνή συλλογή από δέντρα σκεπάζει τον ουρανό. Στα αριστερά, μπορείτε να δείτε τα κρεμαστά φύλλα των ιτιών. Μπορείτε να δείτε την αντανάκλαση των νούφαρων, των φυτών και των δέντρων στη λίμνη, και σε διαφορετικά σημεία, μπορείτε επίσης να δείτε τη διαφάνεια του νερού στη λίμνη. Ο Monet πρέπει να είχε αρκετούς ανθρώπους που διατηρούσαν τη λίμνη πολύ καθαρή για να μπορεί να βλέπει όλες αυτές τις αντανακλάσεις στο νερό. Το έργο δημιουργήθηκε το 1899.
4 σε απόθεμα
Το κλασικό έργο «Flaming June» είναι ζωγραφιά του Sir Frederic Leighton, φιλοτεχνήθηκε το 1895 και θεωρείται το Magnum Opus του καλλιτέχνη. Η φιγούρα που κοιμάται, προοριζόταν για να φέρει στο νου ελληνικά γλυπτά κοιμωμένων νυμφών και ναϊάδων, αν και τα χρυσοκαφέ μαλλιά και τα πορτοκαλί μεταξωτά της, θυμίζουν φλόγα και όχι νερό. Το μοτίβο της φλόγας συνεχίζεται μέσα από το φως του ήλιου που αντανακλάται από τη θάλασσα, πίσω από τη φιγούρα. Μια ταπισερί που ταιριάζει τέλεια στην κρεβατοκάμαρα, προσθέτοντας στυλ και τέχνη στον κενό τοίχο!
3 σε απόθεμα
Το αρ νουβό έργο «Lady with Fan», γνωστό και ως «Frau mit Fächer», ζωγραφίστηκε από τον Gustav Klimt το 1917. Παρουσιάζει μία γυναίκα που φορά κιμονό και κρατά βεντάλια σε ιαπωνικό στιλ μπροστά σε φόντο που μιμείται την Ιαπωνική τέχνη εκτύπωσης σε ξύλινα μπλοκ. Το έργο του Klimt δανείζεται σε μεγάλο βαθμό από τα κινήματα Συμβολιστών, Ιμπρεσιονιστών και Αρ Νουβό· όλες αυτές οι επιρροές μπορούν να φανούν στο Lady with Fan. Η εκτεταμένη χρήση χρυσού, πράσινου και κόκκινου σε αυτό το κομμάτι και το έντονα στυλιζαρισμένο φόντο, του δίνουν μια πολύ πιο έντονη αίσθηση από τα περισσότερα έργα Nouveau, τα οποία τείνουν προς τον ρέοντα νατουραλισμό και τις ιδέες για την τέχνη στους τοίχους.
2 σε απόθεμα
Αυτό το έργο του Gustav Klimt ολοκληρώθηκε το 1907 και είναι το πορτρέτο της Adele Bloch-Bauer, ζωγραφισμένο με λάδι και φύλλα χρυσού. Πολλοί θα έλεγαν πως είναι το πιο αντιπροσωπευτικό κομμάτι από τη Χρυσή Φάση του καλλιτέχνη. Ο πίνακας έχει μεγάλη ιστορία αφού οικειοποιήθηκε από τους Ναζί στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και αυτή τη στιγμή κρέμεται στο Neue Galerie στη Νέα Υόρκη. Τα περίπλοκα μοτίβα στο χρυσό φόντο ξεχωρίζουν δραματικά και το πρόσωπο της Adele, συζύγου ενός Βιεννέζου βιομήχανου και διάσημου προστάτη των τεχνών, χαρακτηρίζεται περήφανα.
1 σε απόθεμα
Το Hunt of the Unicorn είναι μια σειρά από επτά ταπετσαρίες που αρχικά υφάνθηκαν στην Ολλανδία, γύρω στο 1500 μ.Χ., που δείχνουν μια ομάδα κυνηγιού να καταδιώκει και να σκοτώνει ένα μονόκερο και στη συνέχεια τη θαυματουργή θεραπεία του. Οι ταπετσαρίες αποκαταστάθηκαν επαγγελματικά το 1998, επιτρέποντας στα όμορφα φυσικά τους χρώματα, ακόμα φωτεινά μετά από περισσότερα από 500 χρόνια, να λάμψουν. Αυτή η σειρά από ταπετσαρίες τοίχου ενέπνευσε την ταινία κινουμένων σχεδίων του 1982 «The Last Unicorn», τόσο σε πλοκή όσο και σε στυλ. Η συγκεκριμένη ταπισερί ονομάζεται «The Unicorn is Found» και δείχνει την ανακάλυψη του μυστικιστικού θηρίου, λίγο πριν ληφθεί η μοιραία απόφαση να του επιτεθούν. Σήμερα, μπορεί κάποιος να δει από κοντά το σύνολο των γνήσιων ταπισερί στο Met Cloisters στη Νέα Υόρκη.
2 σε απόθεμα
1 σε απόθεμα
2 σε απόθεμα
Ο Jan van Huysum (1682-1749), του οποίου η καριέρα διήρκεσε το πρώτο μισό του δέκατου όγδοου αιώνα, ήταν ο κληρονόμος αυτής της μεγάλης παράδοσης της ζωγραφικής νεκρής φύσης (Still Life) και, όσον αφορά τις φλοράλ νεκρές φύσεις, ο μεγαλύτερος εκφραστής της. Γι' αυτό το υψηλής ποιότητας ταπισερί δεν γνωρίζουμε ημερομηνία δημιουργίας, αλλά διαθέτει την πιο περίτεχνη δουλειά του Ολλανδού ζωγράφου. Τεχνητά λουλούδια που έχουν ανοιχτό τόνο, συνθέτουν μια παστέλ παλέτα.
2 σε απόθεμα
Το Tree of Life είναι ένα από τα πλέον γνωστά έργα του William Morris. Το δένδρο συμβολίζει την αφθονία και τη συνέχεια στην Πλάση. Το καταπληκτικό αυτό μοτίβο αποδίδεται με υπέροχες αποχρώσεις του μπλε και την κορυφαία ύφανση tapestry της Signare.
2 σε απόθεμα
Ένα μοναδικό lifestyle design. Το Tree of Life είναι ένα από τα πλέον γνωστά έργα του William Morris. Το δένδρο συμβολίζει την αφθονία και τη συνέχεια στην Πλάση. Το καταπληκτικό αυτό μοτίβο αποδίδεται με υπέροχες αποχρώσεις του κόκκινου και την κορυφαία ύφανση tapestry της Signare.
2 σε απόθεμα
Από τα πιο χαρακτηριστικά και αναγνωρίσιμα σχέδια του William Morris, αυτό το αρχοντικό μοτίβο προέρχεται από μια ταπισερί που σχεδίασε ο καλλιτέχνης, τη θαυμάσια Strawberry Thief, επίσης γνωστή και ως William Morris Birds. Διαπραγματεύεται το ερώτημα του πως εξαφανίζονται τα ώριμα και ζουμερά βατόμουρα από τον κήπο... Τα ικανοποιημένα και έξυπνα ματάκια των πουλιών απαντούν πρόθυμα!
1 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις - γεύση, ακοή, όσφρηση, όραση και η συγκεκριμένη την αφή. Η έκτη έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία. Το νόημα είναι ασαφές, αλλά έχει ερμηνευτεί ότι αντιπροσωπεύει την αγάπη ή την κατανόηση. Στην αίσθηση της αφής, η νεαρή κυρία στέκεται στο κέντρο με το ένα χέρι της να αγγίζει το κέρατο του μονόκερου και το άλλο να κρατά ένα λάβαρο. Το λιοντάρι κάθεται στο πλάι και κοιτάζει. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
2 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις - γεύση, ακοή, αφή, όραση και η συγκεκριμένη την όσφρηση. Η έκτη έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία. Το νόημα είναι ασαφές, αλλά έχει ερμηνευτεί ότι αντιπροσωπεύει την αγάπη ή την κατανόηση. Στην αίσθηση της όσφρησης, η κυρία στέκεται πλέκοντας ένα στεφάνι από λουλούδια. Το λιοντάρι και ο μονόκερος την πλαισιώνουν κρατώντας λάβαρα. Ο πίθηκος έχει κλέψει ένα λουλούδι, το οποίο μυρίζει, δίνοντας το κλειδί της αλληγορίας. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
3 σε απόθεμα
Από τα πιο χαρακτηριστικά και αναγνωρίσιμα σχέδια του William Morris, αυτό το αρχοντικό μοτίβο προέρχεται από μια ταπισερί που σχεδίασε ο καλλιτέχνης, τη θαυμάσια Strawberry Thief, επίσης γνωστή και ως William Morris Birds. Διαπραγματεύεται το ερώτημα του πως εξαφανίζονται τα ώριμα και ζουμερά βατόμουρα από τον κήπο... Τα ικανοποιημένα και έξυπνα ματάκια των πουλιών απαντούν πρόθυμα!
1 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις - γεύση, όσφρηση, αφή, όραση και η συγκεκριμένη την ακοή. Η έκτη έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία. Το νόημα είναι ασαφές, αλλά έχει ερμηνευτεί ότι αντιπροσωπεύει την αγάπη ή την κατανόηση. Στην αίσθηση της ακοής, η κυρία παίζει ένα φορητό όργανο, πάνω σ' ένα τραπέζι καλυμμένο με τραπεζομάντηλο. Η υπηρέτρια στέκεται στην απέναντι πλευρά και χειρίζεται τη φυσούνα. Το λιοντάρι και ο μονόκερος τις πλαισιώνουν κρατώντας λάβαρα. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
2 σε απόθεμα
Από τα πιο χαρακτηριστικά και αναγνωρίσιμα σχέδια του William Morris αυτό το αρχοντικό μοτίβο. H θαυμάσια ταπισερί Strawberry Thief, επίσης γνωστή και ως William Morris Birds, διαπραγματεύεται το ερώτημα του πως εξαφανίζονται τα ώριμα και ζουμερά βατόμουρα από τον κήπο... Τα ικανοποιημένα και έξυπνα ματάκια των πουλιών απαντούν πρόθυμα!
2 σε απόθεμα
Η Έναστρη Νύχτα είναι ένας από τους πιο γνωστούς πίνακες όλων των εποχών. Απεικονίζει τη θέα από το ανατολικό παράθυρο του δωματίου του στο άσυλο Saint-Rémy-de-Provence, λίγο πριν την ανατολή του ηλίου, με την προσθήκη ενός εξιδανικευμένου χωριού. Ζωγραφίστηκε τον Ιούνιο του 1889 από τον Ολλανδό μεταϊμπρεσιονιστή Vincent Van Gogh. Από το 1941 βρίσκεται περήφανα στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης στη Νέα Υόρκη.
2 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις -ακοή, αφή, γεύση, όραση και όσφρηση. Η έκτη, η συγκεκριμένη, είναι μεγαλύτερη από τις άλλες και με λίγο διαφορετικό στυλ. Η κυρία στέκεται μπροστά σε μία σκηνή που στην κορυφή της έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία (À Mon Seul Désir), η οποία παραπέμπει στην αυλική αγάπη που υιοθετήθηκε από τους ευγενείς την εποχή του ιπποτισμού. Η υπηρέτριά της στέκεται δεξιά, κρατώντας ένα ανοιχτό σεντούκι και η κυρία τοποθετεί το περιδέραιο που φοράει στις άλλες ταπισερί. Στα αριστερά της, είναι ένας χαμηλός πάγκος με έναν σκύλο να κάθεται σε ένα διακοσμητικό μαξιλάρι. Είναι η μόνη ταπισερί, στην οποία η κυρία φαίνεται να χαμογελά. Ο μονόκερος και το λιοντάρι την πλαισιώνουν κρατώντας τα λάβαρα. Η συγκεκριμένη ταπισερί έχει προκαλέσει πολλές πιθανές ερμηνείες και συζητήσεις. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
5 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις - γεύση, ακοή, όσφρηση, αφή και η συγκεκριμένη την όραση. Η έκτη έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία. Το νόημα είναι ασαφές, αλλά έχει ερμηνευτεί ότι αντιπροσωπεύει την αγάπη ή την κατανόηση. Σην αίσθηση της όρασης, η κυρία κάθεται κρατώντας έναν καθρέφτη χειρός, ο μονόκερος ατενίζει τη δική του αντανάκλαση με τα μπροστινά του πόδια στην αγκαλιά της και το λιοντάρι κρατά ένα λάβαρο. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
2 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις -αφή, ακοή, όσφρηση, όραση και η συγκεκριμένη τη γεύση. Η έκτη έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία. Το νόημα είναι ασαφές, αλλά έχει ερμηνευτεί ότι αντιπροσωπεύει την αγάπη ή την κατανόηση. Στην αίσθηση της γεύσης, η κυρία έχει στραμμένα τα μάτια της σε έναν παπαγάλο που κρατά στο αριστερό της χέρι, ενώ παίρνει γλυκά από ένα πιάτο που κρατά μία υπηρέτρια. Το λιοντάρι και ο μονόκερος στέκονται στα πίσω πόδια κρατώντας λάβαρα και πλαισιώνουν την κυρία και από τις δύο πλευρές Μία μαϊμού στα πόδια της τρώει ένα από τα γλυκά. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
3 σε απόθεμα
Ο Δρόμος του Παρισιού, βροχερή μέρα (Paris Street; Rainy Day) είναι μια μεγάλη ελαιογραφία του 1877 του Γάλλου καλλιτέχνη Γκιστάβ Καγιεμπότ (Gustave Caillebotte) και είναι το πιο γνωστό έργο του. Δείχνει έναν αριθμό ατόμων που περπατούν μέσα από την Place de Dublin, γνωστή τότε ως Carrefour de Moscou, σε μια διασταύρωση στα ανατολικά του Gare Saint-Lazare στο βόρειο Παρίσι.
3 σε απόθεμα
Ο πίνακας Country Garden with Sunflowers ολοκληρώθηκε το 1906 και σήμερα βρίσκεται στο κάστρο Μπελβεντέρε, στη Βιέννη της Αυστρίας. Η τέχνη του Klimt εκφράζει μια οπισθοδρομική στάση, έναν κλασικό μηχανισμό διαφυγής της μεσαίας τάξης, με ρομαντικές ρίζες, που επεκτείνεται στην τηλεοπτική κοινωνία και στον κυβερνοχώρο του σήμερα. Ο ευαίσθητος Klimt θα ήθελε να ξεφύγει μακριά από την ταραχώδη πόλη της Βιέννης, μακριά από την καταρρέουσα μοναρχία των Αψβούργων, μακριά από την αναταραχή του Α' Παγκοσμίου Πολέμου. Η τέχνη του αναζητά αυτό «το αλλού», εκείνο το ουτοπικό μέρος όπου, όπως κάποτε έγραψε, «η μοίρα θα μας αφήσει να απολαύσουμε την ευχαρίστηση».
1 σε απόθεμα
Το αρ νουβό έργο «Lady with Fan», γνωστό και ως «Frau mit Fächer», ζωγραφίστηκε από τον Gustav Klimt το 1917. Παρουσιάζει μία γυναίκα που φορά κιμονό και κρατά βεντάλια σε ιαπωνικό στιλ μπροστά σε φόντο που μιμείται την Ιαπωνική τέχνη εκτύπωσης σε ξύλινα μπλοκ. Το έργο του Klimt δανείζεται σε μεγάλο βαθμό από τα κινήματα Συμβολιστών, Ιμπρεσιονιστών και Αρ Νουβό· όλες αυτές οι επιρροές μπορούν να φανούν στο Lady with Fan. Η εκτεταμένη χρήση χρυσού, πράσινου και κόκκινου σε αυτό το κομμάτι και το έντονα στυλιζαρισμένο φόντο, του δίνουν μια πολύ πιο έντονη αίσθηση από τα περισσότερα έργα Nouveau, τα οποία τείνουν προς τον ρέοντα νατουραλισμό και τις ιδέες για την τέχνη στους τοίχους.
1 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις - γεύση, ακοή, όσφρηση, αφή και η συγκεκριμένη την όραση. Η έκτη έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία. Το νόημα είναι ασαφές, αλλά έχει ερμηνευτεί ότι αντιπροσωπεύει την αγάπη ή την κατανόηση. Στην αίσθηση της όρασης, η κυρία κάθεται κρατώντας έναν καθρέφτη χειρός, ο μονόκερος ατενίζει τη δική του αντανάκλαση με τα μπροστινά του πόδια στην αγκαλιά της και το λιοντάρι κρατά ένα λάβαρο. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 49 €.
Δευτέρα - Παρασκευή: 9:00 - 17:00
Σάββατο - Κυριακή: Κλειστά
Διαβάστε περισσότερα για τα προϊόντα και την κάθε μάρκα. Επιπλέον, θα βρείτε προτάσεις και ιδέες σχετικά με τα προϊόντα μας!