3 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις -ακοή, αφή, γεύση, όραση και όσφρηση. Η έκτη, η συγκεκριμένη, είναι μεγαλύτερη από τις άλλες και με λίγο διαφορετικό στυλ. Η κυρία στέκεται μπροστά σε μία σκηνή που στην κορυφή της έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία (À Mon Seul Désir), η οποία παραπέμπει στην αυλική αγάπη που υιοθετήθηκε από τους ευγενείς την εποχή του ιπποτισμού. Η υπηρέτριά της στέκεται δεξιά, κρατώντας ένα ανοιχτό σεντούκι και η κυρία τοποθετεί το περιδέραιο που φοράει στις άλλες ταπισερί. Στα αριστερά της, είναι ένας χαμηλός πάγκος με έναν σκύλο να κάθεται σε ένα διακοσμητικό μαξιλάρι. Είναι η μόνη ταπισερί, στην οποία η κυρία φαίνεται να χαμογελά. Ο μονόκερος και το λιοντάρι την πλαισιώνουν κρατώντας τα λάβαρα. Η συγκεκριμένη ταπισερί έχει προκαλέσει πολλές πιθανές ερμηνείες και συζητήσεις. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
2 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις - γεύση, όσφρηση, αφή, όραση και η συγκεκριμένη την ακοή. Η έκτη έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία. Το νόημα είναι ασαφές, αλλά έχει ερμηνευτεί ότι αντιπροσωπεύει την αγάπη ή την κατανόηση. Στην αίσθηση της ακοής, η κυρία παίζει ένα φορητό όργανο, πάνω σ' ένα τραπέζι καλυμμένο με τραπεζομάντηλο. Η υπηρέτρια στέκεται στην απέναντι πλευρά και χειρίζεται τη φυσούνα. Το λιοντάρι και ο μονόκερος τις πλαισιώνουν κρατώντας λάβαρα. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
2 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις - γεύση, ακοή, όσφρηση, αφή και η συγκεκριμένη την όραση. Με την αίσθηση της όρασης, η κυρία κάθεται κρατώντας έναν καθρέφτη χειρός, ο μονόκερος ατενίζει τη δική του αντανάκλαση με τα μπροστινά του πόδια στην αγκαλιά της και το λιοντάρι κρατά ένα λάβαρο. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
2 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις - γεύση, ακοή, αφή, όραση και η συγκεκριμένη την όσφρηση. Η έκτη έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία. Το νόημα είναι ασαφές, αλλά έχει ερμηνευτεί ότι αντιπροσωπεύει την αγάπη ή την κατανόηση. Στην αίσθηση της όσφρησης, η κυρία στέκεται πλέκοντας ένα στεφάνι από λουλούδια. Το λιοντάρι και ο μονόκερος την πλαισιώνουν κρατώντας λάβαρα. Ο πίθηκος έχει κλέψει ένα λουλούδι, το οποίο μυρίζει, δίνοντας το κλειδί της αλληγορίας. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
2 σε απόθεμα
Ένα μοναδικό Lifestyle design. Ένα πανέμορφο σμήνος από κοκκινολαίμηδες αποτυπώνεται γοητευτικά στο υπέροχο αυτό ταπισερί μοτίβο. Τα άλικα στήθη των πουλιών ακτινοβολούν στο πρωινό φως καθώς κουρνιάζουν ξένοιαστα στα φυλλώματα.
4 σε απόθεμα
Κλασσικό και αφαιρετικό, το Royal Stewart Tartan, γνωστό και ως Scottish Plaid μοτίβο, θα συνοδεύσει και θα ολοκληρώσει περίφημα κάθε σύνολο και εμφάνισή σας με το, όλο κύρος, χαρούμενο design του.
4 σε απόθεμα
Η υπέροχη αρ νουβό αφίσα, που ήταν η έμπνευση αυτού του μοτίβου, δημιουργήθηκε από τον ελβετικής καταγωγής Γάλλο ζωγράφο και χαράκτη Theophile Steinlen (1859-1923). Το σχέδιο παρουσιάζει μια αγέρωχη μαύρη γάτα (αυθεντική ονομασία στα γαλλικά: Le Chat Noir, αγγλικά: The Black Cat) που κάθεται τακτοποιημένα με το βλέμμα της καρφωμένο στον θεατή. Στεγάζεται στο Μουσείο Τέχνης Zimmerli, στο Πανεπιστήμιο Rutgers στο New Brunswick του New Jersey στις Η.Π.Α.
2 σε απόθεμα
Ο Jacob Marrell ήταν Ολλανδός ζωγράφος που είναι διάσημος για τους πίνακές του με θέματα τις τουλίπες και τον πολύχρωμο μικρόκοσμο της φύσης, όπως οι κομψές πεταλούδες που φαίνονται υφασμένες με τέχνη σε αυτό το υπέροχο μοτίβο. Τα περισσότερα έργα του εκτίθενται στο Rijksmuseum του Άμστερνταμ. Η δουλειά του καλλιτέχνη αυτού, που είναι επίσης γνωστή και ως Jacob Marrel Tulips ενέπνευσε στην Signare Design Team αυτήν την μοναδική tapestry από ροζ τουλίπες και πεταλούδες επάνω σε μαύρο φόντο.
2 σε απόθεμα
Ο Jacob Marrell ήταν Ολλανδός ζωγράφος που είναι διάσημος για τους πίνακές του με θέματα τις τουλίπες και τον πολύχρωμο μικρόκοσμο της φύσης, όπως οι κομψές πεταλούδες που φαίνονται υφασμένες με τέχνη σε αυτό το υπέροχο μοτίβο. Τα περισσότερα έργα του εκτίθενται στο Rijksmuseum του Άμστερνταμ. Η δουλειά του καλλιτέχνη αυτού, που είναι επίσης γνωστή και ως Jacob Marrel Tulips ενέπνευσε στην Signare Design Team αυτήν την μοναδική tapestry από ροζ τουλίπες και πεταλούδες επάνω σε μπεζ φόντο.
3 σε απόθεμα
Ένα μοναδικό lifestyle design της Signare με τη ζωγραφιά Two Sisters (On the Terrace) του Pierre Auguste Renoir. Το έργο είναι ελαιογραφία που δημιουργήθηκε το 1881. Ο Ρενουάρ εργάστηκε για τον πίνακα στη βεράντα του Maison Fournaise, ενός εστιατορίου που βρίσκεται σε ένα νησί στον Σηκουάνα στο Chatou, το δυτικό προάστιο του Παρισιού. Ο πίνακας απεικονίζει μια νεαρή γυναίκα και τη μικρότερη αδελφή της, που κάθονται σε εξωτερικό χώρο με ένα μικρό καλάθι που περιέχει μπαλάκια από μαλλί.
1 σε απόθεμα
Το Ηνωμένο Βασίλειο της Μεγάλης Βρετανίας και της Βόρειας Ιρλανδίας χρησιμοποιεί ως εθνική σημαία την σημαία της ένωσης, γνωστή ως Union Jack ή Union Flag. Για τους λάτρεις της Αγγλίας είναι ένα σύμβολο που χρησιμοποιείται συχνά στα αξεσουάρ τους καθώς το μπλε και το κόκκινο δένει υπέροχα με τους μπεζ/λευκούς τόνους. Εδώ, έχει χρησιμοποιηθεί ως σχέδιο πάνω σε μία ηλεκτρική κιθάρα.
1 σε απόθεμα
Το Ηνωμένο Βασίλειο της Μεγάλης Βρετανίας και της Βόρειας Ιρλανδίας χρησιμοποιεί ως εθνική σημαία την σημαία της ένωσης, γνωστή ως Union Jack ή Union Flag. Για τους λάτρεις της Αγγλίας είναι ένα σύμβολο που χρησιμοποιείται συχνά στα αξεσουάρ τους καθώς το μπλε και το κόκκινο δένει υπέροχα με τους μπεζ/λευκούς τόνους. Εδώ, έχει χρησιμοποιηθεί ως σχέδιο σε ένα vintage mini cooper.
2 σε απόθεμα
Ένα μοναδικό Lifestyle design. Αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μας υφαντά ταπισερί μοτίβα, βασισμένο σε ένα από τα πιο γνωστά έργα του Vincent Van Gogh. Καμία floral συλλογή δεν είναι πλήρης χωρίς τα περίφημα ηλιοτρόπια που ακτινοβολούν το λαμπρό καλοκαιρινό φως. Φιλοτεχνημένο το 1890, το έργο <Βάζο με 12 Ηλιοτρόπια> αποτελεί ένα από τα πλέον διάσημα έργα της National Gallery του Λονδίνου.
Εξαντλημένο
Ένα κομψό μοτίβο εμπνευσμένο από τον Βρετανό ζωγράφο Walter Crane. Αρχικά, ήταν ταπισερί σχέδιο επηρεασμένο από το κίνημα Τέχνες και Χειροτεχνίες (Arts and Crafts movement), απεικονίζει δύο κύκνους ο ένας απέναντι από τον άλλο, σχηματισμένοι σε τέλεια συμμετρία.
3 σε απόθεμα
Είτε συλλέγετε τα μαξιλάρια William Morris για να τα χρησιμοποιήσετε ως μαξιλάρια τέχνης στο κρεβάτι σας είτε ως μοναδικά καλύμματα μαξιλαριών για έναν καναπέ, αυτή η ειδυλλιακή εξοχική σκηνή θα λειτουργήσει σε κάθε δωμάτιο. Μπορείτε να το συνδυάσετε και με την υπόλοιπη συλλογή The Forest.
3 σε απόθεμα
Από τη συλλογή του William Morris, το λιοντάρι είναι από τα πιο εντυπωσιακά σχέδια του καλλιτέχνη. Το μεγαλοπρεπές θηρίο αναδύεται από μία ζούγκλα με μπλε φύλλωμα, έτοιμο να σταθεί φρουρός πάνω σε ένα κρεβάτι ή έναν καναπέ. Μπορείτε να το συνδυάσετε και με την υπόλοιπη συλλογή The Forest.
6 σε απόθεμα
Το κλασικό έργο «Flaming June» είναι ζωγραφιά του Sir Frederic Leighton, φιλοτεχνήθηκε το 1895 και θεωρείται το Magnum Opus του καλλιτέχνη. Η φιγούρα που κοιμάται, προοριζόταν για να φέρει στο νου ελληνικά γλυπτά κοιμωμένων νυμφών και ναϊάδων, αν και τα χρυσοκαφέ μαλλιά και τα πορτοκαλί μεταξωτά της, θυμίζουν φλόγα και όχι νερό. Το μοτίβο της φλόγας συνεχίζεται μέσα από το φως του ήλιου που αντανακλάται από τη θάλασσα, πίσω από τη φιγούρα. Μια ταπισερί που ταιριάζει τέλεια στην κρεβατοκάμαρα, προσθέτοντας στυλ και τέχνη στον κενό τοίχο!
3 σε απόθεμα
Το αρ νουβό έργο «Lady with Fan», γνωστό και ως «Frau mit Fächer», ζωγραφίστηκε από τον Gustav Klimt το 1917. Παρουσιάζει μία γυναίκα που φορά κιμονό και κρατά βεντάλια σε ιαπωνικό στιλ μπροστά σε φόντο που μιμείται την Ιαπωνική τέχνη εκτύπωσης σε ξύλινα μπλοκ. Το έργο του Klimt δανείζεται σε μεγάλο βαθμό από τα κινήματα Συμβολιστών, Ιμπρεσιονιστών και Αρ Νουβό· όλες αυτές οι επιρροές μπορούν να φανούν στο Lady with Fan. Η εκτεταμένη χρήση χρυσού, πράσινου και κόκκινου σε αυτό το κομμάτι και το έντονα στυλιζαρισμένο φόντο, του δίνουν μια πολύ πιο έντονη αίσθηση από τα περισσότερα έργα Nouveau, τα οποία τείνουν προς τον ρέοντα νατουραλισμό και τις ιδέες για την τέχνη στους τοίχους.
2 σε απόθεμα
Αυτό το έργο του Gustav Klimt ολοκληρώθηκε το 1907 και είναι το πορτρέτο της Adele Bloch-Bauer, ζωγραφισμένο με λάδι και φύλλα χρυσού. Πολλοί θα έλεγαν πως είναι το πιο αντιπροσωπευτικό κομμάτι από τη Χρυσή Φάση του καλλιτέχνη. Ο πίνακας έχει μεγάλη ιστορία αφού οικειοποιήθηκε από τους Ναζί στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και αυτή τη στιγμή κρέμεται στο Neue Galerie στη Νέα Υόρκη. Τα περίπλοκα μοτίβα στο χρυσό φόντο ξεχωρίζουν δραματικά και το πρόσωπο της Adele, συζύγου ενός Βιεννέζου βιομήχανου και διάσημου προστάτη των τεχνών, χαρακτηρίζεται περήφανα.
Εξαντλημένο
Το Hunt of the Unicorn είναι μια σειρά από επτά ταπετσαρίες που αρχικά υφάνθηκαν στην Ολλανδία, γύρω στο 1500 μ.Χ., που δείχνουν μια ομάδα κυνηγιού να καταδιώκει και να σκοτώνει ένα μονόκερο και στη συνέχεια τη θαυματουργή θεραπεία του. Οι ταπετσαρίες αποκαταστάθηκαν επαγγελματικά το 1998, επιτρέποντας στα όμορφα φυσικά τους χρώματα, ακόμα φωτεινά μετά από περισσότερα από 500 χρόνια, να λάμψουν. Αυτή η σειρά από ταπετσαρίες τοίχου ενέπνευσε την ταινία κινουμένων σχεδίων του 1982 «The Last Unicorn», τόσο σε πλοκή όσο και σε στυλ. Η συγκεκριμένη ταπισερί ονομάζεται «The Unicorn is Found» και δείχνει την ανακάλυψη του μυστικιστικού θηρίου, λίγο πριν ληφθεί η μοιραία απόφαση να του επιτεθούν. Σήμερα, μπορεί κάποιος να δει από κοντά το σύνολο των γνήσιων ταπισερί στο Met Cloisters στη Νέα Υόρκη.
2 σε απόθεμα
2 σε απόθεμα
2 σε απόθεμα
Ο Jan van Huysum (1682-1749), του οποίου η καριέρα διήρκεσε το πρώτο μισό του δέκατου όγδοου αιώνα, ήταν ο κληρονόμος αυτής της μεγάλης παράδοσης της ζωγραφικής νεκρής φύσης (Still Life) και, όσον αφορά τις φλοράλ νεκρές φύσεις, ο μεγαλύτερος εκφραστής της. Γι' αυτό το υψηλής ποιότητας ταπισερί δεν γνωρίζουμε ημερομηνία δημιουργίας, αλλά διαθέτει την πιο περίτεχνη δουλειά του Ολλανδού ζωγράφου. Τεχνητά λουλούδια που έχουν ανοιχτό τόνο, συνθέτουν μια παστέλ παλέτα.
1 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις - γεύση, ακοή, όσφρηση, όραση και η συγκεκριμένη την αφή. Η έκτη έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία. Το νόημα είναι ασαφές, αλλά έχει ερμηνευτεί ότι αντιπροσωπεύει την αγάπη ή την κατανόηση. Στην αίσθηση της αφής, η νεαρή κυρία στέκεται στο κέντρο με το ένα χέρι της να αγγίζει το κέρατο του μονόκερου και το άλλο να κρατά ένα λάβαρο. Το λιοντάρι κάθεται στο πλάι και κοιτάζει. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
Εξαντλημένο
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις - γεύση, ακοή, αφή, όραση και η συγκεκριμένη την όσφρηση. Η έκτη έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία. Το νόημα είναι ασαφές, αλλά έχει ερμηνευτεί ότι αντιπροσωπεύει την αγάπη ή την κατανόηση. Στην αίσθηση της όσφρησης, η κυρία στέκεται πλέκοντας ένα στεφάνι από λουλούδια. Το λιοντάρι και ο μονόκερος την πλαισιώνουν κρατώντας λάβαρα. Ο πίθηκος έχει κλέψει ένα λουλούδι, το οποίο μυρίζει, δίνοντας το κλειδί της αλληγορίας. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
1 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις - γεύση, όσφρηση, αφή, όραση και η συγκεκριμένη την ακοή. Η έκτη έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία. Το νόημα είναι ασαφές, αλλά έχει ερμηνευτεί ότι αντιπροσωπεύει την αγάπη ή την κατανόηση. Στην αίσθηση της ακοής, η κυρία παίζει ένα φορητό όργανο, πάνω σ' ένα τραπέζι καλυμμένο με τραπεζομάντηλο. Η υπηρέτρια στέκεται στην απέναντι πλευρά και χειρίζεται τη φυσούνα. Το λιοντάρι και ο μονόκερος τις πλαισιώνουν κρατώντας λάβαρα. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
1 σε απόθεμα
Η Έναστρη Νύχτα είναι ένας από τους πιο γνωστούς πίνακες όλων των εποχών. Απεικονίζει τη θέα από το ανατολικό παράθυρο του δωματίου του στο άσυλο Saint-Rémy-de-Provence, λίγο πριν την ανατολή του ηλίου, με την προσθήκη ενός εξιδανικευμένου χωριού. Ζωγραφίστηκε τον Ιούνιο του 1889 από τον Ολλανδό μεταϊμπρεσιονιστή Vincent Van Gogh. Από το 1941 βρίσκεται περήφανα στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης στη Νέα Υόρκη.
1 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις -ακοή, αφή, γεύση, όραση και όσφρηση. Η έκτη, η συγκεκριμένη, είναι μεγαλύτερη από τις άλλες και με λίγο διαφορετικό στυλ. Η κυρία στέκεται μπροστά σε μία σκηνή που στην κορυφή της έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία (À Mon Seul Désir), η οποία παραπέμπει στην αυλική αγάπη που υιοθετήθηκε από τους ευγενείς την εποχή του ιπποτισμού. Η υπηρέτριά της στέκεται δεξιά, κρατώντας ένα ανοιχτό σεντούκι και η κυρία τοποθετεί το περιδέραιο που φοράει στις άλλες ταπισερί. Στα αριστερά της, είναι ένας χαμηλός πάγκος με έναν σκύλο να κάθεται σε ένα διακοσμητικό μαξιλάρι. Είναι η μόνη ταπισερί, στην οποία η κυρία φαίνεται να χαμογελά. Ο μονόκερος και το λιοντάρι την πλαισιώνουν κρατώντας τα λάβαρα. Η συγκεκριμένη ταπισερί έχει προκαλέσει πολλές πιθανές ερμηνείες και συζητήσεις. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
6 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις - γεύση, ακοή, όσφρηση, αφή και η συγκεκριμένη την όραση. Η έκτη έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία. Το νόημα είναι ασαφές, αλλά έχει ερμηνευτεί ότι αντιπροσωπεύει την αγάπη ή την κατανόηση. Σην αίσθηση της όρασης, η κυρία κάθεται κρατώντας έναν καθρέφτη χειρός, ο μονόκερος ατενίζει τη δική του αντανάκλαση με τα μπροστινά του πόδια στην αγκαλιά της και το λιοντάρι κρατά ένα λάβαρο. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
2 σε απόθεμα
Η Κυρία και ο Μονόκερος είναι ο τίτλος μίας σειράς από έξι ταπισερί που σχεδιάστηκαν στο Παρίσι και υφάνθηκαν στη Φλάνδρα γύρω στο 1500 μ.Χ., στις απαρχές τις Γαλλικής Αναγέννησης. Όλες απεικονίζουν μία κυρία πλαισιωμένη από ένα λιοντάρι και ένα μονόκερο σε διαφορετικές σκηνές. Πέντε από τις ταπισερί θεωρείται ότι απεικονίζουν τις πέντε αισθήσεις -αφή, ακοή, όσφρηση, όραση και η συγκεκριμένη τη γεύση. Η έκτη έχει την επιγραφή Στη μοναδική μου επιθυμία. Το νόημα είναι ασαφές, αλλά έχει ερμηνευτεί ότι αντιπροσωπεύει την αγάπη ή την κατανόηση. Στην αίσθηση της γεύσης, η κυρία έχει στραμμένα τα μάτια της σε έναν παπαγάλο που κρατά στο αριστερό της χέρι, ενώ παίρνει γλυκά από ένα πιάτο που κρατά μία υπηρέτρια. Το λιοντάρι και ο μονόκερος στέκονται στα πίσω πόδια κρατώντας λάβαρα και πλαισιώνουν την κυρία και από τις δύο πλευρές Μία μαϊμού στα πόδια της τρώει ένα από τα γλυκά. Το σύνολο των ταπισερί εκτίθεται στο Εθνικό μουσείο του Μεσαίωνα, στο Παρίσι, και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μεσαιωνικά έργα τέχνης στην Ευρώπη.
Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 49 €.
Δευτέρα - Παρασκευή: 9:00 - 17:00
Σάββατο - Κυριακή: Κλειστά
Διαβάστε περισσότερα για τα προϊόντα και την κάθε μάρκα. Επιπλέον, θα βρείτε προτάσεις και ιδέες σχετικά με τα προϊόντα μας!